jueves, 3 de julio de 2014




- There was this one time - I fell asleep in the Porsche outside of Bill's house.
+ Just once?
- Becca found me. It was, like, two or three years ago, I think. And Karen invited me in and made me breakfast. Now, i know that Becca, I'm sure, strong-armed her into inviting me in. But, that's not the point. She made me breakfast, and she didn't have to. You know, she made me this omelet that was delicious. Perfect breakfast. You  why? Cecause she made it for me.
+ Mmmm.
- And then she told me to grow the fuck up. And get on with my life. But that didn't matter. Because it was one of those moments where I decided... I resolved... that I was going to keep on fighting. You know, I've... I've lost many battles, but I've never lost sight of the war. No retreat, baby. No surrender.



- Una vez me quedé dormido en el Porsche,en la entrada de la casa de Bill.
+ ¿Sólo una vez?
- Y Becca me encontró, sí. Fue hace unos dos o tres años, creo. Y Karen me invitó a entrar y me hizo el desayuno. Ahora sé que Becca, estoy seguro de que la obligó a invitarme a pasar. Pero esa no es la cuestión. Me hizo el desayuno y no tenía porqué hacerlo.Me hizo una tortilla que estaba deliciosa. El desayuno perfecto. ¿Y sabes por qué? Porque la hizo para mí.
+ Mmmm.
 - Y luego me dijo que madurara de una puta vez pero no me importó porque en ese momento tomé la decisión de que iba a continuar luchando. Mira, he perdido muchas batallas, pero nunca he perdido de vista la guerra. Nada de rendirse pequeño. No te rindas.

Californication 3x10

0 comentarios:

Publicar un comentario